niedziela, 10 listopada 2013

Profesjonalnie czy "domowo"?

Tak jak wcześniej obiecywałam, dzisiaj kilka słów o innym produkcie firmy Dr. Temt.

Krem Effective plus



Zgodnie z opisem producenta, produkt zawiera 5 składników czynnych: tripeptyd complex, kwas hialuronowy, masło shea, extract z liści drzewa oliwnego i szarotkę górską. Kompozycja wydaje się być niezła, choć dzisiaj bardzo wiele kosmetyków zawiera kwas hialuronowy, który przeżywa obecnie swoje "5 a może i 10 minut" w kosmetyce.
Krem jest bardzo przyjemny w użyciu, ma świetną teksturę, piękny zapach. Po aplikacji jest bardzo dobrze wchłaniany przez skórę. Powoduje wyraźne odczucie świeżości i nawilżenia. Nie zauważyłam natomiast zwiększonego napięcia skóry, czy jędrności tak jak obiecuje producent. Być może jest to osiągalne po znacznie dłuższym okresie stosowania.
Mam wrażenie jednak, że to jest bardzo fajny krem, ale niestety jakich wiele można znaleźć na rynku. Nie wywołał we mnie żadnej reakcji typu "och i ach".
Zastanowiło też mnie stwierdzenie, że jest to "produkt do profesjonalnej pielęgnacji w domu". Tu należałoby się zastanowić nad sensem tego wyrażenia. Profesjonalna pielęgnacja różni się zasadniczo od tej codziennej, domowej. Więc trudno określić, czy producent chciał  zadedykować ten krem gabinetom kosmetycznym, czy nam wszystkim do codziennej pielęgnacji.
Moim zdaniem, krem Effective plus  sprawdza się w tej drugiej opcji, stojąc na półce z kosmetykami w zaciszu domowym i w takim wariancie to rzeczywiście fajny kosmetyk.
Trudno mu jednak będzie być produktem, który stanie się hitem kosmetyki profesjonalnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz