środa, 9 kwietnia 2014

Lifting domowy - czy nastała moda na urządzenia kosmetyczne BYAS?

Gabinety kosmetyczne prosperują różnie, jedne wspaniale, a inne tylko jako tako. Cóż kryzys dał się wszystkim we znaki i nie ominął także branży kosmetycznej. Powstaje pytanie: czy może być jeszcze trudniej?
Otóż właśnie na polski rynek wkroczyła firma Wellstar (marketing sieciowy) z domowymi urządzeniami kosmetycznymi BYAS.
Miałam okazję zapoznać się z trzema urządzeniami, a właściwie dwoma i jednym "gadżetem", dziś o urządzeniu:   Face lifter

 

Face lifter to:
  • połączenie najbardziej popularnych technik odmładzania, czyli jonoforezy, EMS (elektrostymulacja mięśni), frekwencji radiowej i mikrowibracji
  • nieinwazyjna, skuteczna metoda, gdzie za pomocą prądu galwanicznego stałego wprowadza się do skóry substancje odżywcze
  • aktywacja impulsów o niskiej frekwencji efektywnie wzmacnia mięśnie i zapewnia optymalny komfort stosowania.

Urządzenie zbliżone wielkością do pilota TV, posiada:
  • 2 programy jonoforezy - oczyszczenie i nawilżanie skóry
  • 2 programy EMS - odbudowa mięśni i sprężystości skóry
  • 2 programy RF - redukcja tłuszczu i ujędrnianie skóry
Przy każdym programie dostępne 3 poziomy natężenia.Urządzenie wraz z kompletem kosmetyków: serum do oczyszczania skóry, serum z kwasem hialuronowym, żel (na bazie czerwonych alg) do RF i EMS, krem na dzień i krem na noc.
Obsługa urządzenia jest bardzo prosta i intuicyjna. Efekty są (niestety....:))))) znakomite.
Bezpośrednio po zabiegu (który posiadaczka urządzenia może wykonywać przed własnym telewizorem) skóra twarzy jest oczyszczona, koloryt wyrównany. Wyraźnie widać poprawę stanu nawilżenia (co nawet można zmierzyć miernikiem dołączonym do zestawu), następuje wyraźna poprawa sprężystości i jędrności skóry.
Po kilku zabiegach (robionych w odstępie 2-3 dni) znacząco spłycają się zmarszczki. Bardzo ładnie też następuje redukcja "drugiego" podbródka.
No cóż, to urządzenie stanowi dużą konkurencję dla zabiegów gabinetowych. Panie, które będą mogły kupić sobie to urządzenie, do salonu przyjdą tylko na takie zabiegi, których nie będą w stanie wykonać same w domu.
Cała nadzieja w tym, że część klientek będzie chciała nadal korzystać z porad kosmetyczek i z wyjątkowej atmosfery w swoich ulubionych salonach i salonikach piękności.

W tej chwili powstaje sieć sprzedawców tych urządzeń. Sprzedaż będzie wyglądała inaczej niż to było w przypadku np. garnków, gdzie przedstawiciel przychodził do domu na umówione spotkanie i przyrządzał pyszne posiłki. Tu klient przychodzi do sprzedawcy zaproszony na bezpłatny zabieg odmładzający. Jeśli będziecie miały taką okazję, wykorzystajcie ją, chociażby po to żeby przekonać się o skuteczności tego urządzenia.

15 komentarzy:

  1. Czy nikt tego nie zakupił od tamtej pory? Poszukuję jakichś opinii na temat tego urządzenia. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urządzenie świetnie działa. Od miesiąca używam Eye liftera i widze doskonałe efekty!

      Usuń
  2. Działa, ja skorzystałam z takiego pokazu i po pierwszym użyciu wygładziłam sobie zmarszczkę miedzy brwiami, nie całkowicie, ale mocno się spłyciła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadziwiająco mało komentarzy w necie. Czy to jest tak dobre czy tak złe? A ja zastanawiam się czy to kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz napisać mi skąd jesteś?
      Mogłabym zrobić Ci taki zabieg testowy, żebyś zobaczyła jak to działa i jakie są efekty.

      Usuń
  4. sama byłam sceptycznie nastawiona, bo nie wierze 'w cuda' ale siostra namowila mnie na sprobowanie i moge uczciwie stwierdzic, ze to czyni cuda! zakupilam urzadzenie do ciala i w miesiac stracilam okolo 2 cm z ud, nie mowiac o celulicie ! co prawda troche czasochlonne, ale warto. dla mnie bomba! za jakis czas jak finanse pozwola zainwestuje w urzadzenie do twarzy.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie, jeśli jest ktoś chętny na sprawdzenie czy to naprawdę działa to zapraszam. Ja jestem zachwycona tymi urządzeniami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nie byłam przekonana ale dałam sie namówić i rzeczywiście są efekty natychmiastowe od pierwszego zastosowania :D dlatego gdyby to nie działało napewno bym nie polecała , ale wiem ze sa efekty wiec dlaczego nie podzielic sie z tym z wami. rowniez zapraszam do przetestowania
    natasza17_90@tlen.pl ktoś chetny do spróbowania i ewentualnego zakupu piszcie ,wiem po sobie i jak dla mnie warto.

    OdpowiedzUsuń
  7. W Trójmieście mamy już takie miejsce.
    Jeżeli zależy Tobie na wyglądzie to napisz i umów się na spotkanie w Naszym klubie BSC: biurowellstar.dw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrocław ma też swój klub, zapraszam na przetestowanie:
    wroclaw.klub.urody@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy któraś z Was kupiła to urządzenie na allegro? Cena jest tam dużo niższa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakup na allegro ma jedną wielką wadę - nie posiadasz 24 miesięcznej rękojmi.

      Usuń
  10. gdzie mogę nabyc produkty jak kwas i detox? ile to kosztuje? jestem z warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze trochę obawiam się tych urządzeń domowych. Byłam kilka razy w salonie kosmetycznym, gdzie korzystają z profesjonalnych urządzeń PCZK i rozmawiałam z kosmetologiem na ten temat. Co prawda nigdy nie korzystałam ze sprzętów domowych, ale podobno trzeba bardzo uważać. Wiele zależy od producenta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam urządzenie i mam mieszane uczucia. Jest skuteczne tak jak mezoterapia bezigłowa sprawdzałam na połowie twarzy. Po pół roku przy używaniu co ok. 3 dni RF zaczął przebijać i po prostu robił zwarcie. Nie używałam urządzenia tylko na sobie, często do zabiegów. Urządzenie nowe, które dostałam na gwarancji miało tę samą wadę i teraz trzecie już boję się kiedy zacznie kopać. Nie polecam stosowania na co dzień. Myślę, że ktoś kto poznał anatomię twarzy sam na to wpadnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń