niedziela, 23 marca 2014

Czy manicure tytanowy będzie popularny?

Nowość ostatnich warszawskich targów kosmetycznych - manicure tytanowy - rzeczywiście zachwyca. Duża liczba kolorów i odcieni cieszy oko wielu z nas. Zupełnie inny i zaskakujący sposób aplikacji wyróżnia ten nowy sposób zdobienia paznokci. Ale cóż... jak zwykle są plusy i minusy.

Manicure tytanowy
Co zaliczyłabym do plusów?
  • łatwość wykonania - pomalowany podkładem paznokieć zanurzamy w pudrze... i to właściwie wszystko, zabezpieczamy paznokieć topem - wysuszaczem i już
  • nie używamy lamp
  • french - to po prostu powstaje "sam", nikt nie musi obawiać się, że linia uśmiechu nie będzie perfekcyjna
  • trwałość rewelacyjna - po dwóch tygodniach - ani śladu usterek
  • wybór kolorów - ogromny

A jakie minusy? (niestety są)
zdejmowanie koloru - cóż delikatnie mówiąc - masakra (hehe) - kompres z acetonu po 10 minutach nie daje żadnego rezultatu, po 20 minutach pojawia się lekko kleista cienka warstwa, ale pod spodem kolor dalej trzyma się paznokcia. Po blisko godzinie "tytan" zmienia się w kleistą maź, której bardzo trudno się pozbyć. No cóż męczyłam się blisko godzinę z doprowadzeniem do stanu wyjściowego 3 paznokci. Fakt, że ten rodzaj manicure wytrzymuje 4-5 tygodni, powoduje także ogromne trudności z jego zdejmowaniem.
Byłam bardzo zachwycona tymi kolorowymi pudrami, ale moja euforia bardzo przygasła. Usuwanie "tytanu" przez godzinę, bardzo zmniejsza jego atrakcyjność i szczerze mówiąc nie wiem, jak zareagują klientki, które za jakiś czas zechcą zmienić kolor. Zdejmowanie "tytanu" frezarką jest rozwiązaniem nie do przyjęcia (w moim przekonaniu). Jednak trzeba przyznać, tradycyjna już hybryda jest zdecydowanie łatwiejsza w usuwaniu.

Czy ta wada manicure tytanowego wpłynie negatywnie na jego popularność? Zdecydowanie sądzę, że tak.

20 komentarzy:

  1. Zakupiłam pakiet na targach i ściąganie nie jest w cale takie trudne i żmudne. Po prostu nie zmatowiła pani nabłyszczacza i dlatego tak długo sie pani z tym męczyła. U mnie z kompresem z acetonu schodzi w ciągu 10 min. a jak go lekko podgrzeje to nawet w ciagu 5:) Prosze spróbować:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie bardzo "podgrzany" aceton - tego sposobu nie znam, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam . Fajnie że coś nowego się pojawia na rynku , ale jedno pytanie . Czy na lakier tytanowy sns mozna położyć trwale hybryde (gel) ? podobno tak ( jak mówią dystrybutorzy) a faktycznie nie spotkałam się z pozytywną opinią na ten temat . Czy ktoś ma takową wiedzę na co zwrócić uwagę czy ew jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie trzyma sie ani żel ani hybryda. ale za to firma ma duzo kolorów wiec jest w czym wybierac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze bardziej zniszczone paznokcie ha,ha

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie próbuje ściągnąć.... już drugi dzień się męczę:) Więcej tego sobie nie zrobię. Nic w tytanach zachwycającego - tak samo nienaturalny paznokieć, "stukający", za gruby. Po 2 tyg. odrost, już widoczny. Zniszczona płytka. Nie polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie "tytanowe" są bardzo cienkie, w zasadzie grubością podobne do "hybrydowych". Jeśli są grube, to najzwyczajniej w świecie trzeba potrenować aplikację tego manicure. Przyczyną zbyt "grubych" paznokci może być: zbyt gruba warstwa bazy, lub zbyt duża ilość nałożonego pudru. Przy odpowiedniej aplikacji nic takiego się nie dzieje. Jeśli chodzi o zdejmowanie - to tylko jedna ważna zasada, należy usunąć top pilniczkiem lub frezarką, użyć dobrego acetonu do kompresów i po 10 minutach mamy czyściutkie paznokcie. Płytka natomiast zniszczy się tylko w momencie, kiedy na siłę będziemy chciały usunąć tytan. Jeśli jednak zrobimy to tak jak powinno być, to płytka jest w dużo lepszym stanie niż przed położeniem tytanu.

      Usuń
  7. a ja mam pytanie czy da się czymś zastąpić EA BOND ? niestety miałam pecha i niechcący sobie zbiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. EA Bond to jest płyn odtłuszczający. Można ratować się podobnym płynem używanym przy aplikacji hybrydy. Przy bardzo tłustej płytce można położyć primer, ale tu już trzeba zdać sobie sprawę, że primer działa silnie niekorzystnie na płytkę paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za odpowiedź robię próby z odtłuszczaczem ale niestety podchodzi powietrze ,próbuję też z primerem tu już trochę lepiej .dwie klientki mają zrobiony kolor za jakiś czas napiszę jak się to sprawdziło

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety ani żele ani hybrydy nie są łatwe do ściągania więc tą wadę można pominąć :) Najlepiej zrobić to w gabinecie kosmetycznym i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam problem z nakładaniem topu. Twardnieje mi pędzelek i robią się smugi. Paznokcie wyglądają tragicznie. Macie jakiś patent? Pomocy

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety z tym też mam problem próbowałyśmy na różne sposoby ale niestety nic nie pomaga szybko zastyga zniszczone pędzęlki i smugi wychodzą trzeba by było co jedna panią wymieniać pędzlek na nowy to chyba jedyne co mi do głowy przychodzi na szczęscie same pędzelki nie są drogie więc jest to jakieś rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po każdej aplikacji pędzelek trzeba dokładnie wytrzeć, bo drobinki minerału powodują to twardnienie. Jeśli nie będzie tego robić to po dwóch aplikacjach juz będzie do wyrzucenia.

      Usuń
  13. Witam
    Właśnie wczoraj dowiedziałam się od jednej pani, ponoć zajmującej się stylizacja paznokci, że Tytan na dłuższy dystans jest szkodliwy dla naszych rąk, ze Stanów został wycofany, ze względu na złą jakość. Bardzo mnie to zdziwiło. Ponieważ sama od jakiegoś czasu mam Tytan i u mnie sprawdza się po prostu rewelacyjnie, chciałabym wiedzieć jakie jest Pani zdanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sns nie został wycofany ze Stanów, gdyż sama go stosuje od 2 miesięcy i jestem zadowolona jakością, która jest rewelacyjna. Ostatnio byłam na zmianie koloru i kosmetyczka zdjęła mi poprzedni w dokładnie 10 minut ...

      Usuń
    2. Sns nie został wycofany ze Stanów. Osobiście go stosuje od 2 miesięcy i jestem zachwycona. A ściąganie go zajęło kosmetyczce 10 minut.

      Usuń
  14. Metoda jest rewelacyjna. Nie ma problemu ze zdjęciem jeśli robi się to profesjonalnie. Po zdjęciu paznokcie są w rewelacyjnym stanie. Wszelkie negatywne opinie pochodzą z niewiedzy lub partactwa. Manicure tytanowy robię od trzech miesięcy i jestem bardzo zadowolona tak samo moje klientki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ot chyba Panie nie pracuje na tytanach... ja zrezygnowałam z pracy z tytanami już dawno. Roniłam go perfekcyjnie ale jak zaczęłam go ściągać klientką...masakra!!!! nigdy więcej! Hybrydy górą

      Usuń
  15. Na sns bez problemu mozna nakladac CND hybrydy. Trzyma sie tygodniami! O wiele piekniejsxy efekt jest z CND top coat niz sns top. Semilac takze sie trzyma. Niestety gelish lub indigo sie nie trzymaja. Moj sns manicure trzyma sie 4 tygodnie, i to jeszcze go przedluzam na formie ;)

    OdpowiedzUsuń